Politică de Retur
Vă returnăm banii în 14 zile!
Dacă sunteți nemulțumit de produsele noastre sau pur și simplu v-ați răzgândit, în termen de 14 zile de la data livrării, vă returnăm banii. DRIVVE.RO se angajează să vă vireze banii înapoi în cont în termen de 14 zile de la data la care suntem informați de decizia de returnare a produselor.
Conditii returnare
Pentru a putea fi returnate, produsele trebuie să fie în ambalajul original intact și să nu prezinte urme de uzură.
În momentul în care dezlipiți și folosiți un sticker, nu mai puteți solicita returnarea produsului ! ! !
Produsele personalizate (ex sticker realizat cu textul sau poza clientului, etc.) nu se returnează conform legislației în vigoare ( Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 sunt cele cuprinse in articolul 16 punctul c: Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar. Asadar produsele de tip stickere, si alte produse personalizate facute pe comanda nu pot fi returnate. )
Returnarea produselor și înlocuirea acestora se face pe cheltuiala noastră în cazul in care:
– În comandă clientul a transmis o dimensiune, iar clientul a primit alta
– În comandă clientul a transmis o culoare anume, iar livrarea a fost facută pe altă culoare.
-Clientul poate solicita în cele doua cazuri înlocuirea GRATUITĂ a produsului sau a comenzii fară alte costuri suplimentare sau returnarea integrala a banilor în termen de 14 zile. Mai mult decât atât, în ambele cazuri clientul păstrează produsul deja primit, nu este nevoit să-l returneze.
-Orice alte neclarități vor fi rezolvate pe cale amiabilă găsindu-se soluții optime pentru ambele părți.
În cazul în care un produs este neconform (exemplu: dimensiune diferită, culoare diferită, lipsă literă sau orice alt defect) vă rog să ne semnalați acest lucru folosind numărul de telefon ( 0770 920 218 ) afișat pe site sau adresa de email contact@drivve.ro pentru a rezolva cât mai rapid.
Puteti inainta o cerere de retur la adresa de email contact@drivve.ro care trebuie să conțină: Numărul comenzii, contul iBan, numele și prenumele a celui care deține iBan-ul și poze cu starea produselor.
Ai nevoie de ajutor?
Contactați-ne pe adresa de email la contact@drivve.ro sau la numarul de telefon si pe Whatsapp la 0770 920 218 .